rest in peace

... will you stay with me will you be my love....

Så nu har denna dag nästa nått sitt slut också, tror jag behövde en dag själv till. Varit så skön dag verkligen.
Gick med stavarna imorse och jag hade ingen aning om att det är så jobbigt NÄR man gör det rätt. Så nu är det bara att instruera och få medlemmarna på powercenter taggade.

Ikväll ska vi ha möte också, över telefon för företaget och allt som jag mamma och syster håller på med.
Känner att det tar emot lite, jag är ute och mitt i annat liksom. men men, ska göra mitt bästa antar jag.
Visst det blir pengar och det är en bra grej men ja. Inget är väl omöjligt - men jag hade gärna väntat lite.
Vi får se efter ikväll... jag lär få lov att betala endel eller mest om jag känner rätt. OVANLIGT, bara för att jag har framförhållning... Å nu känner jag hur det bubblar i mig igen! Skit samma, får se hur det går efter ikväll.

jag är hungrig
och jag saknar dig massor andreas - hur mycket som helst.


---- det gick bra på mötet... så nu satsar vi och ser om det går, går det så går det annars kommer det ta längre tid bara!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

YES :) Du får lära mej trixet med stavarna på onsdag/torsdag när du kommer hem :)

2008-10-15 @ 22:49:47
URL: http://pernillaakesson.blogg.se/
Postat av: theres

Jag fatta inte ;P

2008-10-16 @ 11:01:17
URL: http://theresakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0