life is life

Vilken helg, sitter här ny duschad och väldigt trött, det var inte lite mycket i helgen.
 Började min dag med en lång promenad idag, gick inte att motstå vädret och jag ville få lite frisk luft innan jobbet. Sedan var det jobb och mina skadade lilla tumme sa upp sig från jobbet. Så imorgon blir det inga massager iaf, det GÅR inte. ajajaj... efter det var jag i gymmet en timme och sedan tog jag en till promenad - himla fin höst dag idag. MEN nu är jag Helt slut, sitter och kollar på nya/gamla avsnittet av Gossip girl. Ska bli en kväll framför tvn och lugn och ro... imorgon är en 11-20 dag! visst jobb är bra men imorgon blir det bara Spa behandligar! tack... och jag ska träna på morgonen, det är så himla skönt att powerwalka medans solen går upp :) - de börjar kalla mig träningsnarkoman här?!

Tisdag är jag ledig... jag säger inte att jag inte trivs, men det är mycket. och jag vill till uppsala. tills dess får jag njuta av vännerna jag gjort här och massa lyx mixad med Slitet på jobbet!

Stor fest ibokad på lördag den 25 oktober i Östhammar, jag ska dricka sprit, va så säker och ha skit kul! det var ett tag sedan så det är jag värd. Party party!

Andreas - du finns så i tankarna, och jag har fått prata om dig i helgen, det var ett tag sedan och det kändes väldigt bra. Du är så fin min vän, världens bästa, tänk om du hade fått vara kvar här hos oss... fast det gör du, jag tar dig med mig överallt.- det behöver du aldrig tvivla på Adde. Min ängel :)

Kommentarer
Postat av: Sirkka

Hej gumman..hur mås det? Såg att du skulle t Östhammar den 25:e...vilken tid ska du dit? Kram

2008-10-13 @ 20:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0