katshing

Det var en mindre "bra" helg, men med två toppen helger i ryggen så kanske det var svårt att toppa igen!
Saknade massa goa tjejer i helgen... och det var jätte lugnt så det har varit Trögt verkligen i helgen... och med 2 sjuka idag så var det ändå inte alls mycket att göra. Tråkigt att säga hejdå till kollegor idag också som jag inte vet när man träffar nästa gång.

Nu är jag själv i min lilla sjöbod igen och ska slå rötter i soffan hela kvällen, går massa serierepriser från veckan som jag missat. Tänkte jag skulle bada lite men äsch, skiter i det. Kanske tar ett dopp i badkaret uppe lite senare. (lat/trött/seg =jag)
Och jag får inte träna idag, jag har kört alldeles för hårt och mycket.

Tre dagar sedan bär det hemöver och sedan mot Uppsala.

Andreas Andreas - tur att du finns i drömmarna. saknar verkligheten som vi hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0