I'm so happy I'm so glad that I got you...

Sådär... tickar mot sista kvällen och natten här i Strömstad för denhär gången. Tror jag kommer komma tillbaka och jobbar här - vem vet. Idag började det att säga hejdå till goa kollegor och så. men så är det, tror vi kommer ses igen ändå!

Började min dag med träning som vanligt och frukost på det sen och idag var jag i stora receptionen - med Helena, skrattade ganska jätte mycket hon är så himla Bra! Sedan var jag i Flow=spat och hade 2 behandlingar inbokade... lugna stället. Gick lite tidigare så jag skulle hinna packa. Shit vad med grejer man har. Tur att mycket fortfarande var rent, jag har varit duktig men jag fick ju massa arbetskläder som jag inte hade räknat med.

Åh snart åker jag hemöver, och snart till Uppsala. Ska åka förbi Gävle på fredag och hämta upp min Katta.
Längtar tills på fredag och lördag och mys Uppsala.

det är så konstigt ibland, det bara slår mig fast jag inte vill, pinsamt när tårar börja rinna när man står och gör behandlingar, men vad ska jag göra?! ibland är det så himla ohanterbart. Saknar dig så Adde. Guld värd och jag älskar den grabben.


vi ska rocka hela helgen!

Kommentarer
Postat av: iana

Skrev en lång kommentar igår, den verkar ju inte vilja synas här. Så jag testar igen!

Tack söta du!! Satt och förbannade mig för att jag är så dålig på att träna och har fanimig blivit lite tjock! Så ser man din snälla kommentar!!

Sötis!!

Tack så mkt och kram på dig!!

2008-10-22 @ 10:55:32
URL: http://snostjerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0