I want to be where you are

Ny vecka - sista veckan dessutom.
Kom precis från träning, ute på lång lång cardio promenad tidigare och sedan frukost och sedan gymmet på det.
En bra start på dagen.
Ska duscha snart och sedan ta mig ner till centrum av Strömstad, finns en better bodies affär här som har stor rea, men helvetes-butiken har ju aldrig öppet, stod ett nr att ringa på dörren så ska ta och slå de en pling. JAG Vill Handla!

Sedan blir det lite jobba i eftermiddag och kvällen, har massa hotstone inbokat.

Kanske börja packa ihop också, annars lär jag glömma saker.


snart 9 månader och jag fattar noll - jag hoppas så att det fortfarande är en dröm och snart vaknar jag upp och du är där


Kommentarer
Postat av: theres

Jag vet att banan inte är det bästa men gott blev det :) Nej använde min stavmixer som jag kom på att det funkar lika bra xD

2008-10-20 @ 23:05:36
URL: http://theresakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0