I should have seen it coming - it was to good to be true

jag är himla löjlig ibland men jag ser framemot att komma till Uppsala, spännande med praktikplatsen osv och det resulterade igår i att jag gick på högvarv, kunde inte sova. Så jag har vandrat omkring här inatt. haha
Fick sluta 7 ikväll och en snäll tant ska ha Better Bodies affären extra öppet för mig ikväll så jag får shoppa lite träningskläder till sjukt bra priser innan jag åker mot Karlstad! Tack och bock...
Haft en jätte bra praktik här verkligen, har lärt mig massor - och träffat massa underbara människor.

Imorse var det power 1,5h var jag ute innan frukost och efter frukost till gymmet, pumpade ur det sista jag hade. Himla skönt! Så nu har jag duschat och fixat och ska försöka börja bo mig ur detta hus innan lunch.
Ska gå och låsa upp alla bommar för jag vill ha bilen utanför!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0