I love the way you kissed me have a good day every morning

Vilken riv start på min praktik, full fart på en gång.

Började min dag med morgon promenad/jogg klockan 6, sedan klockan 9 var jag på praktiken och dagen bara gick, i slutet av dagen satt jag i telefon med företag för att bjuda in dem under våran Öppet hus veckan som håller på, Nån som vill ha en gratis träning på Power Center??, jag gör konditionstest och vi kan mäta fett % också...  helt gratis, kom igen!

Imorgon ska jag börja lära mig PowerPlate och fortsätta jaga företag och kunder, antagligen springa en sväng på stan och dela ut gratis träningar. Avsluta dagen med träning, ska träna massor för jag får gå på alla passen.

Tänkte mycket på dig idag, man vandrar iväg i dagdrömmarnas värld och den är många gånger vackrare än verkligheten. Ibland känns det verkligen som man har förlorat slaget helt och kämpar för ingenting. Antar att man kommer känna så ibland och ta sig upp igen och se det fina som finns kvar - vilket egentligen är mycket. Man saknar det man inte har kvar, allt annat tar man för givet och Ser inte som man borde. Men det som inte finns längre, det som försvann och lämna smärta låter man påverka en hela tiden. Är det rätt? egentligen? kan man inte få sörja och vara ledsen utan denhär smärtan och förvirringen. Ibland vet jag verkligen Ingenting och saknar och saknar och saknar dig

 Dagen ordspråket lyder; Sörj inte det du saknar utan glädjs åt det du har

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0