I losing my mind!

jag är helt hysterisk, fattar inte!
jag hade x antal tusen dollar i mitt sängbord, som jag haft sedan 2005 sen jag kom hem från USA, dollarn har varit så låg de senaste åren så jag har sparat dem tills "bättre" tider. Och nu står den helt ok igen och tänkte lösa in dem! MEN JAG HITTAR DOM FAN INTE! jag får panik, det är mycket pengar och jag slet för dem :( var är dom, blir så knäpp.
Och de har alltid haft sitt ställe, tillsammans med andra viktiga saker som mitt pass och extra bilnyckeln osv... alltid legat där och så helt plötsligt Borta? vet inte varför jag skulle ha flyttat på dem heller? Kan någon ha snott de? nej jag blir tokig.
Borde inte bry mig kanske, är ju Bara pengar.... men nej jag vill veta vart de är.

Har letat sedan 4 i eftermiddags, och jag hittar inte. Imorgon åker jag på morgonen så måste släppa på det tills jullovet.

fan vad trist dethär är


Kommentarer
Postat av: Marlene

Shit.. Jag skulle också vara knäckt.. Pengar är bara pengar, me ändå inte. Pengar är ändÅ.. Bra att ha liksom.. =( Tråkigt.. Men KRAM på dig o hoppas de kommer fram!*

2008-10-26 @ 20:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0