I carry your heart in my heart

....Sa de igår på CityAkuten, och det var fint sagt tycker jag.
Det blev som jag trodde, varit ganska skönt att vara ledig måndag och idag. Återhämta mig och göra lite saker som jag hade liggandes på hög. Tyvärr ligger alla skolgrejer fortfarande på hög, ingen inspriation att ta tag i det ännu.
Tränat mest måste jag säga och hittade en STOR rea nere på en affär i Strömstad, som för övrigt är en liten skit stad, finns inget, förutom 4 hälsokost affärer??? Men det är himla mysigt med alla klippor och fiskebåtar överallt. Tror jag ska vandra ner dit igen efter träningspass nr 2 efter lunch...
Jag har tagit på mig 7 st midvinterblot i vinter, det är roligt. Och bra med pengar.
Sedan ska jag nog jobba in några dagar här i Strömstad, vill vara i Uppsala redan på lördag, alltså den 25 oktober, Hedman ska ha inflyttningsfest och det kan vara trevligt att vara med på :) Så ska se om jag kan jobba in 2 dagar och redan på onsdag kväll ta mig mot Karlstad.

Måste säga att det var länge sedan jag mådde så bra, och du menar jag att det syns, min hud mår bättre, min mage är i balans, min sömn... ska göra en lång detox kur snart, ta bort tungmetaller och annat skit, rensa gallan osv. men tar det när jag kommit till Uppsala.
Sedan kommer Lina och Henke att åka på semester en sväng så då fick jag bo i deras lägenhet :) Tacksamt... skönt, få lite tid själv i Uppsala också.

Nej tro om jag ska duscha av mig, mycket duschande blir det!!!!!

Jag gillar verkligen körsbärsblommor


lite senare....
Inställt boll pass :( god lunch... och jag fick 2 st inneboenden på köpet som ska vara här veckan ut :)
Och jag fick ledigt tors-fredag sista veckan. TOPPEN!
Jag har fått lite inspiration, tack du :) plus att mycket har gått min väg idag så blir kostarbete x2 och hudanalyser ikväll!!!! eller så mycket jag hinner innan ugly betty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0