give me wings so I can be free

Det var en mycket trevlig kväll igår med vin och goda nya vänner och kollegor.
Fick massa produkter från Joico, eller jag fick ett start kit, så jag får prova deras shampo, balsam och 2 olika inpackningar. Sedan utöver det får jag välja 2 produkter vilka jag vill från rengöring och styling. =) de är bara att tacka och ta emot, dyra produkter som är tydligen håret Rolls Royce serie - lyx med andra ord, lärde mig massa annat om håret uppbyggnad och annat igår också. Även om det som vanligt var mycket kinesiska med massa kemi. Det var iallafall mycket intressant.

Idag är jag också ledig, fick byta dag för det var himla mycket nästa måndag men ingenting idag.

Gick ut och gick min powerwalk imorse med stavar. måste träna på det om jag ska instruera i det sen i Uppsala...shit vad mycket mer det tog, speciellt i skuldror och axlar - svettig som tusan efter en timmes promenad.
Frulle på det och nu sitter jag i min lilla sjöbod och ska ta det lugnt hela dagen, plocka lite och städa lite kanske. träna mera gör jag senare idag och sedan blir det helkväll framför tvn.

Kommentarer
Postat av: Marlene

Halloj tjejen=) Passa på å ta det lugnt lite nu i ensamheten.. För på fredag kommer det 3 vilda tjejer från Värmland o ska bo med dig.. Då blir inte tyst o lugnt inte=) Ska bli kul, 4 tjejer i en bod =) Kram på rej, ses då! **

2008-10-15 @ 17:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0