för trött för att skriva något vettigt här

Ja, jag är ganska trött nu efter en dags utbildning, Pevonia intern utbildning... alltså de produkterna vi använder här på Spat i Strömstad. Inte nog med att det är HEMSKT mycket olika serier och produkter, utbildaren är norsk! smart, det räcker inte att bara lyssna och så bara minns jag allt - som det brukar vara, utan jag måste LYSSNA med båda öronen och koncentrera mig för att översätta allt hon säger. ojoj, det tog lite på krafterna även om jag satt och hoppa på stolen som vanligt (eftersom vi hade teori mest idag) rastlös som jag blir!  Gjorde lite praktikst med peeling innan vi fick sluta och slänga oss i badet! SKÖNT. Imorgon är det bara praktiskt fram tills jag börjar jobba klockan 4 eller 5 kanske det var. Fått lite extra tid nu också för nu kan jag göra massa behandlingar, och jag kan faktiskt göra fler behandlingar än vad många kan som jobbar här.
Shit vad med grejer jag har lärt mig!!!! hoppas de försöker dela upp det så jag kan få träna på alla olika saker nu... de gillar verkligen att sätta mig på massage problem och det är jag lite less på vill skrubba och göra lite inpackningar nu också!
Jag var uppe tidigt imorse och tränade, skit skönt och avslutade med bad, låter toppen eller hur... och vet ni?! DET ÄR VÄLDIGT BRA HÄR. jag mår bra. Så himla skönt och jag har min ängel på axeln ganska ofta, han har endel att hålla på koll på men ja, finns där emellanåt och kikar in :)
Imorgon ska vi upp tidigt vi tjejer, gillar tjejerna jag bor med skarp. Himla bra tjejer... i alla fall vi ska ut och gå innan frukost och så imorgon.

så nu börjar det bli lite varmt att ha datorn i knät... har blivit min grej på kvällarna - ligga i sängen med datorn.

Just ja, måste avreagera mig lite, hur mycket får blondinbella för sin blogg??? hört sånna sjuka summor, och det är bara för mycket, kul för henne 17 år och så framgångsrik på ... INGENTING, iallafall, tänk var förstörd värld den tjejen kommer växa rätt in i. aja, och sedan bonde söker fru, patetiskt program, hur säljer den ideen överhuvudtaget? men nog fan kollar man på det... om tvn står på. värdelöst och usch... det har gått för långt, blir bara sjukare för varje gång.

MARLENE SKA GIFTA SIG!!! wiieee, grattis, jag kommer =)

Kommentarer
Postat av: Fian

Hej tjejen! Vinn en resa värde 30 000 i min blogg. Gratis och enkelt att delta!

Lycka till!



http://hollywooddiet.blogg.se/2008/september/vill-ni-hanga-pa-till-australien.html

2008-10-10 @ 02:15:32
URL: http://hollywooddiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0