back home

Så nu är jag i Mora. Kom kanske till Karlstad igår runt 11 och åkte direkt till lägenheten som man inte kan kalla ett hem, det var så himla äckligt och stank och BLÄ - fattar inte hur man kan ha det sådär. Orkar inte ens gå in på det mera för det är ett hopplöst fall - och det är egentligen inge fel på lägenheten utan kanske hon som ska ta hand om den!!!

Så jag tog mitt pick och pack och stack redan klockan halv 7 i morse. Så jag var här i god tid.. har packat om och tvättat, väntar på sista tvätten nu. Ska bli så himla kul att komma ner igen. längtar tok tok mycket. men det är alltid mixade känslor, jag blir ledsen lite då och då när jag tänker på det. Adde kommer ju inte vara där, och det gör ont, så himla fel.. och på söndag är det 9 månader sedan...

Idag ska jag hinna med endel till, tvätta bilen, byta däck, färga håret och gärna vara klar med packningen, eller i alla fall valt vad som ska med - det är inte lätt att packa det man behöver och lite samtidig! Omöjligt... men det får bli utan massagebänken och så denhär gången, blir bara för mycket saker annars.

Så jag ska gå ut och slänga in vinterdäcken i bilen så det är klart, och hänga min tvätt...

Varit ute på lång promenad med hunden idag också medans tvätten gick, Felix är en så go vovve - bara helt underbar.



Redan klockan 10 imorgon ska jag befinna mig i Gävle och hämta Katta, sedan kommer vi och göra uppsala osäkert!
Blir nog tjejmiddag och mys imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sirkka

Välkommen till Uppsala....hör av dig...kör försiktigt. kram

2008-10-23 @ 20:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0