All I want is you

Det är 9 månader idag, helt ofattbart, vet inte vad man ska säga längre, sagt allt och jag menar vartenda ord... Saknaden är enorm.

Är som sagt i Uppsala och haft en bra start. Hämtade Katta i Gävle på fredag morgon sedan satt det igång. Party, mys, middag.... Ganska lugnt i fredags, och stor festen i lördags hos Hedman, var riktigt KUL! finns bilder på Facebook, Rocka Billy tema och vi var utklädda. Jag vann första pris och fick en buckla (på bilen- finns bildbevis).
Sedan efter den festen drog vi in till stan och krogen, Terassen med grabbarna grus från Årsta och sedan sa hej till Dennis på firman. Jag och Katta helg som vanligt, humle och dumle, men nu är jag dumle själv igen.
Avslutade helgen med Bio, värdelös film och massa strul.

Imorgon börjar min praktikvecka, är väldigt spännande och jag hoppas det går bra imorgon!!!

Ska sova nu, upp imorgon och träna lite innan frukost och iväg till PowerCenter för intro imorgon.

Hoppas alla haft en lika bra helg som mig, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0