remembering to forget

Ny vecka, full fart... verkar som att certifieringen av klassiska massagen blir till hösten istället - vilket är en fördel till mig eftersom jag inte har kunnat plugga de senaste tre månaderna speciellt bra. Det var några kilo som tog från mina axlar när dom meddela det.
Annars är det en fem dagars vecka i skolan och det är nästa vecka också, kommer vara hela slut när veckan är klar, tur att man bara ska vara kvar här och plugga över helgen.
Och så har jag naturligtvis skrivit något...

I miss what I though we would be

do you ever want to go back?
I remember when we were younger
and it was alot easier then
would you do it differently?

I know I would appreciated life more, but
I think we have to go through all that stuff
to get to the places we wanna be

when your young
you think nothing could hurt you
it's like being invisible
your whole life is ahead of you
big plans, big plans

you find your perfect match
the one that completes you

but as you ge older
you realize it's not always that easy

and it's not until the end of your life
what you realize that the plans you made
were simple plans

because in the end
when you look back
insted of forward
you want to belief that you made the most of life
you want to belief that your leaving something good behind
you want it all to have matter

tack för en god natt sömn

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej J, jag läser dina underbara tankar och kan bara hålla med och känna med dig, en tanke som jag bär med'mig är att, du kära Adde fortf är med oss på ditt sätt, för du skulle inte tillåta annat!!!! Så du,Adde, känns så nära mig, du somnar och vaknar med mig varje dag och jag lever så som jag vet att du skulle vilja.

Du, jessica och Adde, ger mig styrka att se meningen med att leva det liv vi har här och nu!!!!!! Love moster C

2008-05-18 @ 01:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0