livets bubbla

Ja vad säger man, varje dag blir en ny dag, varje dag påminner. Idag är det fyra månader sedan... varje helg är hemsk fortfarande - speciellt lördagarna som sagt- det har jag sagt flera gånger och det är fortfarande så.
Men jag har blivit bra på att dölja allt nu, ingen som ser, förut var man så ledsen att man inte klarade att vara glad.
Idag är jag glad, skrattar osv... att säga att jag är lycklig är en lögn. Jag biter ordagrant ihop för att klara dagen ibland, käkarna är svullna och krampar på kvällarna - men det är inte synd om mig, tänk på Andeas en sekund så skiter man i allt. Klasskamraterna säger att det är annorlunda, och att de tycker att jag kommer till skolan och gör det jag ska och går sen.. så var jag inte förut.
Nu är det inte långt kvar tills jag är i Uppsala, och det verkar som att det ska bli högsommar värme. Låter underbart. . .
Men innan dess ska det bli Aroma massage, och en tur ner till Strömstad Spa med klassen och njuta.

Igår låg jag i solen i kanske sex timmar och pluggade... kanske därför jag fryser så förbannat idag, lite bränd kanske fast jag inte är röd, kräfta som jag är !

Allt för Adde, det ska gå så är det bara! men jag saknar dig så jag finner inte ord vännen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0