fullt ös medvetslös - vi mot alla

nu går allt sådär fort som jag inte ska ha det... det vi sa vi skulle jobba på, att ta det lugnt och göra saker ordentligt.
 Jag tar på mig för mycket saker och hinner knappt med hälften IGEN!"
plugg plugg plugg. därför jag inte hinner blogga och det är inte bra - för min egen skull iallafall även om studierna är väldigt viktiga, så betyder det att jag inte får ur mig allt jag tänker. Även om det är väldigt lika hela tiden... Andreas, varför, sorgen, familjen, uppsala, skolan, livet som är kvar och alla förändringar...
Mina godis bit för att jag stannar i skolan och kämpar blir att åka till USA i maj nästa år direkt efter jag är klar här, ska åka till Daiya och Boulder, CO. En människa som jag saknar, min kompis på 40+, aldrig tappat kontaken med henne, hon är så great! 

Idag har jag pluggat, sitter i skolan jag och en klasskamrat har gått igenom en beställning av produkter, bara det att det tar tid! Sen snart måste jag hem och hinna ladda om, för det är jobb som gäller ikväll, ibland är det bra att vara jag, får jobb erbjudanden utan att söka; ska gästbartendra ikväll på säsongs öppning av - jag vet inte ens vad det är?! en krog tror jag.

Nästa veckan klockan 12 på torsdag är jag i Uppsala, äntligen, räknar ner minutrarna. . .

Älskade Andreas, saknar dig så mycket går inte att förklara.. vill bara få ringa, frustrerande att det ska vara så svårt. om man bara kunde ta tillbaks. Och av mina nästan åtta tusen levande dagar så finns de en jdag ag hatar som gjorde allt till en levande mardröm. Idag är det väl 17 veckor sedan, hur konstigt är inte det - så länge utan Andreas... förstår inte hur jag klarat det, men det har jag, och ni som läser dethär också. Så vi ska klara mer för det är vi skyldiga Adde! Mitt guldkorn - kommer och hälsar på dig nästa vecka. Forever in my heart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0