förlåt mig - men jag behöver dig

verkligen, gått alldeles för lång tid nu...

Jag har pluggat idag, handlat med min syster lite allt möjligt för henne fest imorgon. 20 år fyller hon, tänk förra året när Andreas fyllde 20år. glad att det filmades och tog kort den dagen, gud va kul vi hade..Glad att jag inte åkte in till stan under dagen, men Andreas blev jätte ledsen när jag sa att jag inte ville vara med på hela släkt grejen, var bara jag av vännerna som var där då. Andreas sa "du är ju min familj" :) sprang och små söp hela dagen och Andreas hällde upp Mintu åt mig emellanåt. Vilken lycklig kille!

i alla fall... ska ut och gå med hunden, plugga lite till sen fixa med lite saker. För jag ska hinna med att jobba imorgon på spat, så jag måste åka in idag och lära mig hur deras kurbad fungerar och lika bra att ta ett bad samtidigt tyckte dom.
Sen blir det fest, massa gamla jobbarkompisar från tomteland. Lite nervös som vanligt, känner mig så folkskygg så det är inte klokt.

Men bäst att sätta fart nu - ska hinna laga mat idag också. Thai kyckling med curry och ris. hemskt gott är det!!

"du är aldrig ensam
allitd älskad och
skapad för att
uppnå stora ting"

min älskade vän
Gammal bild från 2005

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0