en för alla, alla för dig

Aromaterapi, hela världen snurrar... massa dofter nu vill jag lova. jätte go massage fick jag också, det var så skönt.
Solen skiner, sommaren är påväg nu, längtad...

Imorgon åker vi till Strömstad Spa och gottar oss hela dagen, sedan blir det en natt i Karlstad för att klockan sex på morgonen på torsdag äntligen åka till Uppsala. Och där blir jag till på måndag. Underbart.

Ska träffa alla goda, fina människor - kommer se alla, men inte Adde, det är konstigt, han ringer inte och vill ha bekräftat 100gr exakt när jag kommer. Och inga konstiga meddelanden som man inte förstår alls... "du är det bästa som finns"  Nej usch vad jag saknar dig - tillsammans med en massa människor, att jag älska dig det visste du, men vet du hur många fler som gör det vännen.... jag hoppas det av hela mitt hjärta iallafall.

Tatueringen är klar nu, ska bara se vart jag ska göra den... eller om en kompis gör den - men den blir av.

Njut av livet, det kan ta slut när man minst anar det, och om det gör det hoppas jag bara att jag hunnit leva en stund som du gjorde! Ditt liv var inget slöseri, du hann ge mer än många människor hinner göra på ett 80årigt liv.
Flera fina år med dej och ett hål i mitt hjärta men jag skulle aldrig göra nått annorlunda- så mycket betyder du för mig!

None






Kommentarer
Postat av: sandra

ja, och man blir glad av det han säger i drömmarna. något måste det ju betyda! Ja, bästa vänner är ju det :) du skriver så bra om allting, du kan verkligen beskriva känslor. Vi ses på lördag :) Kram!

2008-05-28 @ 08:41:56
Postat av: sirkka

hej gumman..ska bli kul och ses på lördag...vad ska du göra fram t lördag? Jag åker till stockholm på torsdag..träffa kompisar och shoppa..åter på fredag.

Det gäller ta vara på livet eller dom små stunderna.Kram på dig

2008-05-28 @ 13:36:14
Postat av: jessica

sirkka.. jag kommer imorgon redan vid 12 tiden, fredag tänkte jag bege mig ut till Alunda en sväng. ska bli skönt att få träffa dig, och alla andra också på lördag. ha så trevligt i sthlm. kramar

2008-05-28 @ 18:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0