jag kan inte leva utan dig

En vän är någon man alltid kan vara öppen och ärlig med, None
det är en underbar person som alltid tror på vad du vill berätta.
En vän är en helgedom som alltid finns.
En vän vill alltid hålla dig i handen och stöta dig genom livet.
En vän är en av dom finaste sakerna du kan ha,
och en av dom bästa sakerna du kan få.

En äkta vän känns långt in i hjärtat,
för den har alltid en dörr öppen.
En vän är som en levande skatt och om du har en,
så har du en av det mest värdefulla i livet.

Hur många gånger har man inte sagt det "jag kan inte leva utan dig".... jag trodde inte jag skulle kunna leva utan Andreas, men det gör jag ju, jag är här... fast lever jag? gör jag verkligen det egentligen? Tror jag lever, men inte som jag gjorde förut, innan 26 januari... inget är som då. Skrämmande vore kanske om man var som innan, fast det är en omöjlighet för mig, Andreas betyder så mycket för mig, vem jag är och vem jag vill vara.... det gör du fortfarande. Och därför jag måste leva igen!!!!!

Jag börjar få problem att säga "det" vad som har hänt, ni vet orden som man hoppar över och säger istället "då" "efter du vet". Fast så var det ju inte för inte allt för länge sedan, då sa jag orden rätt ut men förstod nog inte innebörden av "det".
"det som har hänt"....

Vinst i körslaget, grattis alla det gjorde ni skit bra måste jag säga!!



Helgen har varit mycket SOL, en flaska vin, pratat med gamla vänner, vilket jag tyckte var väldigt trevligt faktiskt. Sedan har jag jobbat på spat firat min syster. ätit massa tårta, satt vid en eld några minuter igår och tränat. Nu sitter jag och äntligen skriver lite skolarbete, kommit upp i tio sidor nu, bara lika mycket kvar ungefär.
Borde försöka komma ner till Sunne ganska tidigt, för det är fem dagar skola jag har framför mig. Fem viktiga dagar för det behöver gå upp flera ljus för mig den här veckan när det gäller anatomin för certiferingen i klassisk massage. Har suttit och skrivit ner alla kroppens muskler, fästen, ursprung och funktion på latin såklart! nu ska dom in i huvudet för all framtid bara!

Tog en 10 minters paus för att skriva här, nu blir det mer anatomi arbete.

även om ingen ser det, så finns du alltid i mitt hjärta vännen



"-jag har väldens bästa tjejkompis kommer
aldrig hitta en lika bra flickvän..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0