back to were it all started

Jag är nu i Uppsala. Bra, konstigt, soligt, trött... mycket känslor här.
Imorgon blir det Alunda, ska ringa några samtal bara.
Idag har varit en bra dag, träffat människor jag längtat efter. Lagat mat med Lina och Dennis. :) blev bra tillslut fast jag glömde pajen i ugnen... hände så mycket på en och samma gång.

Saknas bara en person, men ack så viktig person...
Nån dag, snart så står vi där igen, tänk vilken känsla, känn efter och tänk vad underbart och fantastiskt.
Har lite saker att uträtt först bara, ganska mycket tror jag - medgångar och motgångar.

På ett hörn är du jämt med ska du veta, platsen i hjärtat kommer du alltid ha. Åh min vän... så konstigt allt blivit.

gonatt nu, sov gott

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Jessika och Välkommen till Uppsala, va trevligt att du träffa Dennis igår.....samt din vän Lina, ha en fortsatt trevlig dag, så synes vi i morgon.......Välkommen / Kramis Bettan

2008-05-30 @ 10:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0