2 maj 2008

"Du når mållinjen ett steg i taget, en dag i taget, med förståelsen att det kommer ta många steg och många dagar för att försäkra dig om att du når mållinjen först. Du når ditt mål ett steg i taget, fokuserad och ihärdig, ständigt i rörelse framåt" - Muhammad Ali
Bra sagt tycker jag.

Varit full fart hela dagen, är på Selma spa hela dagarna och lär mig Shiatsu massage.
Andreas - lärde mig dom där punkt grejerna du frågade om förut, synd att man inte får visa dig....

Helgen kommer bli massage och vila, förhoppningsvis kommer det sluta regna också någon gång så man kan få ta sköna promenader och smälta all massage och ny lärdom. Två arbeten att göra också, var av ett är lite brådis fick jag veta idag.

Vet ni vad jag vill. Jag vill tågluffa i Europa nästa sommar, läsa idrottspsykologi och kost på universitetet, bli personlig tränare och öppna ett spa i Öregrund.

tacksam varje dag, att jag fick ha en så fin vän som dig


Kommentarer
Postat av: Linn

tack tjejen, skönt att ha dig.
va fin din blogg har blivit! ha en toppen helg många kramar!

2008-05-02 @ 21:49:47
URL: http://linnandersson.blogg.se
Postat av: sandra

ja, det var bra skrivet. jag vet att han vill att vi ska gå vidare men det är så svårt att förstå. man tror han kommer tillbaka när som helst! tänker på dig också! ha det fint och vilken snygg blogg du har fått :) kramar

2008-05-02 @ 21:56:58
URL: http://sz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0