will we ever meet again?

Måndag och ny vecka igen, kost står på schemat hela den här veckan. Vi ska göra ett arbete i näringslära/kost och jag ska äntligen fördjupa mig i herbal life och se vad det är för någonting. Det känns toppen!

Skulle ha tränat combat idag, men nej, någonting stämmer inte... lite hängig och trött i kroppen. Många som är lite småsjuka i klassen också så blev bara att jag följde syster och gav henne ett grundträningsprogram i gymmet och sen körde jag 2000m rodd medans syster stretcha.

torsdag bär det av hem till Mora igen.

trevlig kväll alla.

Kommentarer
Postat av: Marie

Åhh magsjuka AB här hemma :( Åtminstone tror jag att det är det. Chokladförgiftning kanske? Blääh :)

2008-08-25 @ 20:17:10
URL: http://lillamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0