we can't cry the pain away

SItter här och funderar och planerar... som vanligt vill jag lite väl mycket.
Jag är klar med skolan i april. Då tänkte jag dra till USA en månad, eller kanske tågluffa i europa en månad för att få resa lite igen. Det är väl inte så jobbigt men sen då??? jobba lite osv. sen...
Till Uppsala och börja jobba, skaffa en 3a så jag får ett massage rum, såklart har jag kollat på lägenheter redan, kolla denna liksom, hade varit perfekt!!! samtidigt jobba för Team Lars Massage och något annat. Kanske läsa några kost kurser på universitetet. => http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/230246

MEN jag vill också blir personlig tränare.... finns en ettårig utbildning i Falkenberg. http://www.katrineberg.fhsk.se/
vad ska jag göra först???
(kanske göra klart det jag borde göra idag istället för att sitta här och tänk ett år framåt)

Vem vet kanske får en praktikplats någonstanns som jag totalt älskar och flyttar dit, Åre, Strömstad o vad det nu mer blir.

Det regnar ute, jag som ville ut och springa.

Jag drömmer väldigt mycket nu igen. Sedan jag kom hem från Uppsala så är du där hela tiden... Vad vill du ha sagt vännen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0