Let them know we tried


mycket som kom upp till ytan igår när jag satt mig bakom ratten och skulle åka till skolan i Sunne och sedan efter skolan åka hem till Mora. Tårarna gick inte att hålla tillbaka men det var skönt även fast jag blev väldigt trött resten av dagen av det. '
Nu är jag hemma i Mora och ska jobba ikväll, imorgon blir det smörgåstårta och fira Linus och jobb på kvällen, sen får vi se vad som händer mer i helgen.

Drömde jätte fint inatt... vi åkte bil och prata skit hela natten, precis som vanligt och som sagt, vad har jag gjort om man inte kunde drömma. Konstig känsla varje gång man vaknar bara, då man inte vet vad som är sant och inte. Sanningen är min värsta fiende

Glömde berätta om musen här om dagen. Påväg hem från skolan så såg jag en stor mus eller råtta som kom springandes på en grusväg när vi stod stilla med tåget. Jag ställer mig upp och pekar och skriker "kolla råttan"... så kollar alla på mig och sen på råttan och så hör man ett "åååå" i hela tågvagnen. men så kommer det en bil och råttan blev platt som en pannkaka framför oss alla.... jag trodde inte det var sant, endel skrattade och tyckte det var lite komiskt. Jag blev helt ställd, stackars lilla råtta... jag såg aldrig att den blev påkörde egentligen, den kanske kom undan i sista sekunden - hoppas det!

In my dreams I’ll always see you soar above the sky. In my heart there always be a place for you, for all my life. I’ll keep a part of you with me and everywhere I am there you’ll be


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0