Just because you're not here dosen't mean that you're gone

Man säger det så många gånger men ändå så räcker det inte, saknaden är så stor min vän.
Tänker tillbaks på dagen - den dagen, och sista gången dagen och begravningsdagen och urnsättningen.
Filmen som vi kallar det, eftersom det är så konstigt allt. overkligt. men tyvärr den bistra sanningen som är

1 Februari 2008,
Du såg så fridfull ut när du låg där med händerna längs sidorna
Såg ut att sova och man tänkte snart vaknar han
Men jag vet att du aldrig kommer att vakna,
En evig sömn.
-
Håret var fixat, fast inte som du vill ha det
så vi hjälpt till lite
Dom har sminkat dig och försökt dölja spåren av vad som faktiskt hänt
Svårt att stå där brevid dig och du är så tyst
enda gången det har hänt
-
Du har gått vidare, Du är på något fridfullt ställe nu.
Men bara för att du inte finns på jorden betyder det inte att du är borta,
minnena av dig kommer alltid att leva kvar i mig
kommer aldrig att glömma dig.
Men det gör ont att veta att jag inte kommer kunna se dig i verkligeheten igen.
Fast i drömmarna så lever du och allt du var
-
Du kommer alltid ha ett speciellt ställe i mitt hjärta.
Men vi säger inte “farväl” eller “hejdå” utan vi säger “ses",
för när tiden är inne kommer vi träffas igen.
Jag kommer vänta tills dess och jag tror nog att du också kommer att vänta.
Längtar.
Kommer aldrig att glömma dig
tack för allt.
Älskar dig Andreas.

Det är svårt att förlora någon som man tycker så mycket om.... det är det verkligen.

Snart blir det tatueringsdax, pratat med min kompis som är tatuerare och han vill byta så han får massage av mig, så japanska tecknen är först ut. Nu ska jag ta en lång promenad med hunden.
xoxo

Kommentarer
Postat av: Sirkka

Kul och se dig i fredags..det var kul..fick dansa...hade du kul?

Ha det så gott..kramiz

2008-08-04 @ 22:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0