to the moon and back again

Yes, Personlig tränare i Falkenberg utbildningen var bara en termin!! oh yes!
Nu blir det lägenhet i Uppsala till Våren och hyra ut den medans jag är i skolan. Kan väl inte vara så svårt att få den uthyrd, eller så hyra jag ut ett rum?? en idee kanske.

Jag packar - imorgon bitti åker jag till Karlstad, ska bara slänga in allt och migsjälv i bilen sen drar jag!

Jobb ikväll, är själv som servitris kommer vara mycket att göra ikväll, men men, vet om det i alla fall...

Ha en trevlig lördag



En Ängel flög förbi, Det var Du
Du finns fortfarande min Ängel?
Här hos mig finns du
I mitt Hjärta finns du

En Ängel flög förbi , det var du
Vad gör du nu?
Väntar du på mig min Ängel?
Jag kommer, var så säker
Men än så länge behövs jag här

Det , min Ängel, det vet du
Vi Ses Min Ängel när min tid kommer
Och när den kommer, min Ängel, vet bara Du
Jag Älskar Dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0