tjo'faderittan fem fingrar på pianot

Jaha det var den kvällen, ingen krogen för mig, var inte många som gick ut för den delen heller så inte bara jag som var party-poper. Men vi hade trevligt, god mat, mycket mat. STOR pizza som var hemskt god och jag vill inte äta pizza igen på länge. Så imorgon innan bion blir det hemlagat.

SATS imorgon klockan 10 och pumpa lite, men med tanke på våran utbildning så lär det inte räcka med ett pass, 5 kanske man börjar bli trött efter, Andreas har satt ribban ganska högt!!

Haft en bra kväll... nån sa tom "kul att se gamla Jessica" vem är det, undrade jag.

God Natt


Jag försöker att inte vara ledsen, men det är inte så lätt. Det finns inte en sten som är lika tung som min sorg... saknar dig andreas. Vill bara att du kommer hem och får oss alla glada och finns där som du alltid gjort. Saknar dig min vän, hela tiden. Kommer alltid älska dig, och du har alltid en plats i mitt hjärta och minnet lever så länge jag lever... tills vi ses igen. Tänk vilken dag, vilken glädje. . . men nu gråter jag, saknar dig och önskar att allt hade varit annorlunda tillsammans med låten "field of gold"



Kommentarer
Postat av: hanna

å va synd att jag inte såg de där innan vi åkte :(

2008-08-23 @ 09:36:38
URL: http://densistablodsdroppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0