time that can not be again or ever forgotten

3 dagar i Karlstad nu - det är aldrig tyst här... fast jag gillar det

Blev bara 2 skoldagar den här veckan, lyx att säga trevlig helg redan idag! Såklart har jag plugg att göra men ja...

Igår så gick jag till Mange efter jag kom hem från skolan, vi tog en cesar sallad nere på Harrys med lite grabbar och kom därifrån vid 23 igår -och som vanligt tar det ett tag innan jag somnar så vid 1 kanske somnade jag... så imorse var jag skapligt trött, kännt mig illamående hela dagen. Tur att det var halvdag :)

Så nu sitter jag och ska åka till Willys och handla, blir pasta sallad idag och Addes tonfiskröra imorgon... nej just det. Imorgon blir det att bila till Nyköping med Mange. Ska hjälpa honom lite med flytten, någon som känner någon i Nyköping som kanske har en sängplats i panik? Tycker det är dåligt av skolan mange ska gå på att de inte fixar det!

Torsdag blir det fest... händer lite saker hela tiden.

Andreas, tänker på dig hela tiden, du saknas här och jag vill så gärna att allt ska vara som vanligt.
Jag tänker på dig så mycket att jag måste prata om dig, annars spricker jag. Älskar dig mannen och var du än är så har du alltid en plats hos mig och kommer alltid vara en del av mig. Always and forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0