The story that only I can tell now

Funderar mycket, viktigt med egen tid och bara få  fundera och stanna upp... vilket jag gjort hela dagen nu. Tagit några promenader också men för mig själv...
Mycket som skulle ventelera antar jag, det gick kanske lite fort framåt här. Men å andra sidan var jag väldigt glad och är väldigt glad att vara tillbaka i Karlstad igen.
Kanske därför jag har lite svårt att dela på när och vad som hänt/händer... liksom sen när glömmer jag en läxa? antar att jag har viktigare saker att ta itu med.

Tittar på säsong 3 av One tree hill som jag sa förut, mysig serie - alla har vi våra probolem fast det ser väldigt "lätt" ut.

Imorgon ska jag gå ner och köpa öl, tänkte jag skulle vara social imorgon och kanske tom gå ut?? känner nu att det kanske skulle vara trevligt.. . se om jag får några med mig bara. Mange bangar sällan. Ni vet. bara gå till en krog och snacka med människor och de vet ingenting, jag kan tycka det är skönt med främlingar ibland för de vet ingenting och jag kan lämna det utanför. (oftast) kanske hemskt att säga men det är skönt på ett visst sätt....

Så; om en timme slutar syster jobba och då kommer hon hem med mat till mig hoppas jag. Gott med burgare mitt i natten. Hinner nästa med 2 avsnitt till om jag sätter igång nu

Lift me high and promise me you'll always be there, no matter what.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0