that's something we were good at

Så nu är jag i min lilla systers lägenhet i Karlstad!!!
Så skönt att vara här och snart blir det rutiner igen som är efterlängtade...

Gjorde en pinsam tabbe idag, tappade bort mina nycklar.... letade som tokiga och jag var precis påväg att knacka dörr på alla i huset (7 våningar) och fråga ifall de hittat mina bilnycklar... SMART, stängde dörren och där satt nycklarna i låset!!!!
Glömde att jag satt fast lägenhetsnyckeln med bilnyckeln, jora smart poäng till mig.

Så nu har jag varit på Ikea och på Ica maxi - inhandlat saker som behövdes... sedan har jag städat som jag hoppas inte var för mycket. men fint blev det och nu väntar jag på syster så ska vi äta kräftor! ha lite inflyttnings mys.

Imorgon är det skolan som väntar, träffa alla igen, har knappt pratat med någon under sommaren.

Tro om jag måste ta mig en springtur ikväll innan sovdax. kommer inte kunna sova för jag är så upp i varv.

Grät ganska mycket påväg ner till Karlstad igen, varje gång man liksom går framåt så påminns man att det inte är riktigt som det ska längre. Saknar Andreas nå så fruktansvärt, varje dag tänker jag på honom - min stjärna.
Men då tar man upp telefonen och ringer lite så man får höra vänliga röster :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0