thank you for giving me peace every night

Andreas sover så gott nu.

Dax att sova, skönt att fått in lite tid på jobbet i helgen, jobbat med tessan och det är toppen, vi träffades verkligen ingenting i somras och det var dåligt av oss. Och jag har träffat Linus och snackat med Hanna idag, toppen.
Hann tom med en springtur i hösten som verkligen är påväg, fick ha på mig mössa.

Klockan är mycket,,, ska sova nu, ska hinna med lite allt möjligt imorgon också, plus ha en bra söndag tänkte jag.

Saknar dig så jag spricker snart, tänk om du bara kunde komma och krama mig och säga att allt kommer ordna sig precis som du brukar. Älskade vännen, sova var det, i drömmarna finns du kvar

Real Friends are people that you can always trust no matter what, and wherever they might be you'll know they love you and you always keep them in your heart aswell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0