Once Upon A Time

"....Där du andas, där du älskar, där vill jag leva...."


Arn var väldigt bra tyckte jag, kanske lite seg i mitten där och så hände massor på en gång...
folk satt och grät, Marie grät men inte jag, jag sitter där som en fån och stirrar. Påhittad sorg tar inte längre och inte heller fantastiskt lycka ( med andra ord där man brukar gråta i filmerna)... Filmen är värd att se verkligen!!!
Såg massa trailers också på filmer som går i höst, kommer en hel del!

Idag ska jag ner och köpa nya traning skor indoor till alla gruppträningar, lika bra. kommer bli mycket av den varan på praktiken.

Solen skiner ut och syster ligger och sover fortfarande, så tror jag pallar mig ut dit. Sedan blir det Body Balance på SATS senare i eftermiddag också.

Grattis Sandra, 17år idag va? :) grattis grattis.

Kommentarer
Postat av: sandra

Haha, ja 17 år, tack :D

2008-08-24 @ 18:33:11
URL: http://sz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0