Make it last forever

nu är det söndag. veckan är slut, en ny börjar... tick tack, tiden bara går. Bäst att ta vara på det då??? JA

Borde sitta och plugga nu, skriva om ledareskap och att vara lyhörd, hemskt tråkigt och man ska analysera och gå så himla djupt. aaaa... men får väl snart lov och bara man kommer igång brukar det bli bra (som flickan sa) förlåt, dålig humor.

Ganska bra att vi bara hade skola i början av veckan, för jag var taggad som bara den och så gick jag rakt in i en vägg i tisdags, behövde onsdagen och åka med Mange till Nyköping och jag behövde vara för mig själv i torsdags. Gick lite för fort, men nu känns det bra. Jag har koll på läget igen.

Vi har fys och styrketräning hela veckan måndag til fredag, träning mellan 8,20-15,20 varje dag, ser framemot det men hoppas att våran trevliga lärare lyssnat på oss och ser till att vi lär oss ordentligt den här gången... tur att jag ska gå PT utbildning sen.

Fick ta i praktikplats i Uppsala. känns väldigt bra kommer som sagt upp den 18-21 september och kollar läget.
Längtar tills praktiken börjar nu, ska bli kul att vara nere i Strömstad med Karin och jobbar lite extra och se vad som verkligen krävs av en för att jobba på ett stort spa. Någon som vill kommer ner och hälsa på och vara på spa v. 40-43 kanske behöver komma bort ett tag? så säg till...
Hörde av mig till Kraftkällan i Uppsala också ifall att Power Center inte är något för mig, bara att hålla tummarna och kolla läget när man kommer sen.
......
Som sagt har en tuff vecka framför mig, och den går och kommer inte igen så bäst att jag är utvilad imorgon och taggad.
Förbereder mig på träningvärk också, det är nästa omöjligt att undvika nämligen.

Pump it!!! yeah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0