Losing you is like living in a world with no air

Nu snart börjar det dra ihop sig, skolan börjar på måndag! Klockan 12 ska jag vara i skolan och alla som inte gjort certifieringsprovet kommer sitta och göra det innan lunch! så skönt att man har det där gjort!!
Skönt att börja få rutiner igen och gå framåt, ska hålla huvudet högt bara. Akta så man inte faller ner igen eller går för fort framåt. men Adde du är med och stöttar mig eller hur?!

Så nu är det jobb som gäller varje dag fram tills söndag, tror inte det kommer vara så mycket turister kvar, känns som hösten redan har kommit, väldigt kallt är det.

Tror jag ska ta mig en tur på inlines, sen fixa och dona här.
Ha en bra dag alla!

Just ja, jag hade en dröm inatt, fick trösta Andreas, han var ledsen för allt, tänkte ni kanske ville veta det. Han bad om förlåtelse och sa att det var dumt gjort. Men jag sa att det var lugnt, att vi redan vet om det. Han saknar oss lika mycket som vi saknar han. . . och jag tror det är ok för stunden för det känns så. Addemannen pussar och kramar. saknar dig var eviga stund.




Hold on be strong.

Kommentarer
Postat av: Marie

Jaa! Det är längst bak i tåget som gället vet du :) Man ska springa ner alla andra och bara möla sig in till 4-platserna. Så äré :)

2008-08-05 @ 11:27:18
URL: http://lillamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0