I’ll keep a part of you with me and everywhere I am there you’ll be

Visst är det bra med trådlöst? sitter med datorn i knät som inte alls är bra men jag gör det och tittar på film.
Jag är lite trött... söndagstrött. . tittar på film, nån komedi om en mamma och hennes tre döttrar. Mysig film. mina händer ser ut som en karls händer, alldeles grå svarta av olja och allt annat från bilen, jag har nämligen varit duktig och gått igenom allt i bilen idag och jag tog bort de trasiga extra ljusen som suttit där sen jag köpte bilen. Imorgon ska jag sätta dit nya, ska få lite hjälp bara av Linus så jag inte gör nå tok. Kanske dax att sälja bilen också? så man får tillbaka pengarna, men har inte bestämt något ännu, tycker väldigt mycket om min bil nämligen.
Annars har jag gjort äppelpaj med äpplen från våra egna träd idag, de e inte riktigt helt klara men är lite trevligt när det är lite beskt och inte för sött :) och det är dessutom bra ursäkt att få ha på dubbelt så mycket vanligsås. mums.
Bara jag och mamma hemma idag så det blir kycklingsoppa med en bönsallad och bröd, gott som bara den. Typisk mig mat!

Shit vad med strålning det kommer från en bärbar dator som inte är inpluggad, jag börjar smått få huvudvärk. Trådlösa hjälper nog också med strålningen.

Hoppas alla haft en bra helg

I veckan kommer Oscar äntligen hem, och nu blir han hemma ett tag, hoppas han ångrat sig angående Afganistan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0