If I know that love is, it's because of you

Så, tillbaka från Pump passet. Jag har ingen träningsvärk längre men benen eller axlarna för den delen hade inte glömt all träning från tidigare i veckan, tog emot ganska bra. ben böj 90 grader, eller hur hahahaha

9 ikväll blir det att gå på bio med Marie, Arn, någon som sett?? det blir säkert bra.

Annars är det lugnt idag... vet inte vad jag ska hitta på. Tat lugnt med andra ord. Kan ju börja med att duscha ialla fall kanske.

Sen ska jag laga pasta med tonfisksås, mums

Mina tankar går till dig min vän, saknar dig och hoppas att du har det bra. Och jag säger om och om igen att jag vill att du ska komma hem. Och jag vet att det är nog det du vill också, att få komma hem. . . med andra ord så är du nog lika ledsen och sorgsen som vi är. Vad som än händer kommer du alltid vara bäst och vara älskad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0