I wanna find you there, wanna hold on tight

Än så länge har jag energi och kraft kvar att sitta här och skriva lite... men herregud vad det var jobbigt idag.
Fys veckan med Andreas har börjat! oh boy! Jag vet att jag berättar hur jobbigt det är och det är svårt att föreställa sig hur hårt vi kör- vi halkade omkring i salen i svett för i helvete!!! Men vill man bli instruktör så vill man, undra hur det blir nästa år när jag ska bli PT och fystränare. oh my...

Jadu Adde, du fick dig nog ett leende idag om du såg oss eller mig slita... och du hade också tyckt att det var skit roligt, för det var det. Så skönt att köra tills man inte kan stå längre, man orkar mycket mer än man tror!!! vi maxade alla vikter idag och körde på skivstång. Livsfarligt, tur att vi va 2 och 2. kunde sluta illa annars. Och när det är som jobbigast går ändå tankarna till dig vännen och man hittar kraft och tar i lite till... Du är verkligen det bästa!

Nu ska jag duscha... ätit stor tacosallad och det var underbart gott vill jag lova.
Sen blir det Arn och strecha massor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0