I slowly realized there’s nothing on our side

gäsp och god morgon

ny dag, nya tag.
Packar om och om hela tiden, vill inte ha med mig för mycket, kommer blir aningens jobbigt då. Men att ha för lite kan bli dyrt också. Typiskt att vi ska ha en hel vecka fys annars hade jag kunnat tagit bort en 3e del.

Idag blir det tårta med farfar... grattis jessica, bara en månad senare. men det är mitt eget fel att det blev så!

Börjar klia lite i mig, vill till Karlstad nu. Sätta igång och börja med praktiken.

ok, dax att sätta lite fart. skulle ha behövt 2 dagar ledighet till... snacka om dålig planering eftersom jag varit ledig mer eller mindre hela sommaren.

Kommentarer
Postat av: Theres

Nej vet men hon tror på 55kg ;P Kommer ta ett tag det!

2008-08-06 @ 13:16:24
URL: http://theresakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0