Everybody's tryin' to get in my head

God Morgon!

Ja ni, vaknade för 20 minuter sedan, tror min kropp var lite trött efter denhär veckan och behövde några eller ganska många timmars sömn!

Ifall fredag och vi i klassen ska äta middag ihop ikväll, lite förfest hemma hos Elin och Linus sedan drar nog alla på krogen. Får se hur jag gör, tar det som det kommer ikväll...

Imorgon blir den Arn och glass... med Marie såklart, och några till var nog också sugna, Karin? vi får se.

Bäst att lägga in lite träningar här och där emellan också.

Nu ska jag ner på stan och sola solarium och sedan ut och springa innan alla ska ses!

måste köpa ett linne till ikväll också!

Jag är på bra humör, ska bli kul att ses alla igen och vi skrattar alltid så himla mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0