Kärleken är människans största glädje och hennes livs största sorg. Det är livet

Du är min största skatt
nej så fel det blir.
sitter här ensam i lägenheten, kroppen kommer säga ifrån snart och vilja sova länge länge...
rätt som det är slår allt mig, speciellt en dag som denna när jag haft skit skoj och levt, verkligen tagit i ordentligt.
det slår mig att "fan också" varför ska det vara såhär... vad hade adde gjort för dumt för att slås bort från oss alla... eller var han så god att han var för bra och togs tidigare till något bättre?
I vilket fall så vet jag inte, inget facit och det gör förbannat ont just nu.

har blivit expert på migsjälv och vet att om en stund så kommer jag skjuta allt dehära känslorna åt sidan för man orkar inte. Jag kommer le, jag antar att det är skratta eller gråta. men jag väljer gärna skratta för det är lättare. men just nu så trängde allt fram i mig, vet inte om det är jag som sätter igång dethär eller om jag bli påverkad av att läsa andras bloggar... bli påmind, vad som faktiskt är sanningen och den kommer jag aldrig gilla.

Ok, hitta bra saker, saker som blivit bättre sedan dess, nya människor, nya upplevelser, starkare jag? känns inte så just nu, men jag vet en sak, jag kommer inte gå sönder. Intala mig själv att det är ok att vara ledsen? eller hur, lite då och då såklart kommer det komma. Känns redan lite bättre, skriva av sig och få ut allt medans tårarna bränner mina kinder åter igen. Skäms över att det blir så här och tappar kontrollen... förlåt A.

god natt min skatt

Kommentarer
Postat av: Tess

Lite mer kärlek behövs i den här världen ju :)

2008-08-18 @ 22:40:34
URL: http://egowar.blogg.se/
Postat av: sandra

Andreas vill att vi ska vara glada och lyckliga! Hur svårt det än är, så är det bara försöka. Det är klart han är i ens tankar hundra gånger om dagen! Keep up the good work, kram!

2008-08-19 @ 19:28:05
URL: http://sz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0