dreams that can come true

Oj, stel som en planka och måste se ut som att jag har en pinne i röven när jag går!

I vilket fall så har vi prov på stryketränings delen imorgon, ett prov (anatomi, träningslära, program, instruktion, stretch) och sedan ett prov i gymmet, ska ge instruktion... är lite nerövs, men det ska nog gå bra!

Förresten visste ni att det är först efter 48-72h Efter man tränat som muskeln växer?
och att man 5 min efter slutat ett pass måste äta kolhydrater och en timme efter träning måste man ha proteiner? annars så är träningen mer eller mindre bortkastad.

Stretch efter träning ger bara inte mindre risk för skador och träningsvärk, det gör att man återhämtar sig fortare!

OCH! man har NOLL förbränning efter en fylla!!!! det betyder att all skit man slänger i sig när man är bakis sätter sig direkt på kroppen!!!!!!!aaaa.... det tar 3 hela veckor efter att man druckit alkohol (Fyllat ordentligt) innan minsta cellen har återhämtat sig! Så alla ni som tränar hela veckorna och dricker på helgerna - det är totalt bortkastat! era kroppar åldras skit fort och är alltid stressade på insidan.

Mycket man lärt sig den här veckan som man inte alls visste, ska läsa mer träningslära sen vill jag lova!

Plugg plugga -

Kommentarer
Postat av: Marie

Men jag som inte tränar kan supa såmycket jag vill :P Neej då.. Känner mig taggad att ta tag i mitt liv igen. Haha. Ska du me på stad eller? Varför frågar jag här? Jag messar istället. Ajök :)

2008-08-22 @ 14:23:38
URL: http://lillamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0