Carpe diem - njut av dagen

Söndag igen, idag ska jag göra massor,.. bilen tex, skitig som fan.
Träna tror det blir berget idag, springa upp och ner. bra träning.
Träffa lite gamla vänner idag också, det ska bli trevligt...

Tur att jag har stor dubbelsäng, för när alla djur ska få plats så finns det inte mycket kvar att ligga på. Katten Frisse låg i mitt ansikte inatt, fattar inte varför han ska ligga så nära, men han är mysig.
Och så har vi en morgontrött hund som leker död på morgonen för han vill inte gå upp... fast det är helt ok när man är 10år gammal tycker jag.

Fin dag ute idag, blå himmel och höst luft.

synd att jag slitit upp min lilla skada i vänster tumme bara... lyckas med det emellanåt. Så jäklans lätt hänt speciellt när jag bär tallrikar. Så nu pulserar det i hela handen och det lär göra det resten av dagen...

Carpe diem vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0