Before you know it's come and gone

Nu är klockan 7... kommer ta några minuter innan jag fått ner allt jag har i mitt snurrande huvud.
Är lite rastlös om man säger så, ska vara nere på stan om 1,5 timme och det är lång tid dit - så jag har iaf till på mig att få ner allt.

Jag undrar hur folk uppfattar mig? ni vet den där 20 sek när man dömmer en människa, och vad folk som möter mig tänker när de ser mig på stan tex... är jag lite knasig nu som undrar men jag vill att det ska vara bra saker. Tänkte bara snälla saker om alla jag såg igår på stan för att jag vill att de ska tänka det om mig. Ni vet jag såg en JÄTTE ful människa men så tänkte jag, hon kanske har ett jätte fint hjärta?!....

Sedan undrar jag varför humöret skiftar så mycket hela tiden, jag kan ha haft en jätte bra dag, och varit på bra humör, Andreas finns i tankarna hela tiden men jag kan hantera dom och liksom se allt bra han är och hur mycket jag uppskattar han Alltid. Men så säger det PANG och så kan jag inte förstå någonting längre... ord som orättvist och varför kommer igen.

Det är så skönt att vara ensam ibland, och det börjar jag tycka om mer och mer... för då behöver jag inte lägga på ett fake smile. men det gör mig lite rädd - för att jag vill inte vara ensam, och jag är glad att syster sover här och att jag kommer få inneboende i Uppsala om jag flyttar dit. För jag kan inte vara ensam utan att det blir så här mycket funderingar.

Jag vill tatuera mig... som aldrig farfar får se. han är så känslig mot tatueringar. (vet ingenting om min kära lilla fjäril som gjordes 2005) får ganska bra med lön nu... kanske skulle gå ner på red hot i Mora och kolla vad det skulle kosta för den lilla jag vill ha.

orkar inte skriva allt jag tänkt, men tror jag löst det mesta redan ändå


Kommentarer
Postat av: Marlene

Du har ett gott hjärta du Jessica=) Det ser jag i alla fall när jag tittar på dig! Vilken god gärning, att bara tänka gott om folk på stan.. Mer så borde människor va.. Jag ska gå och se den där Arn snart.. Hoppas du får det fint hemma i Mora, många Kramar!*

2008-08-28 @ 21:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0