And the award for best person goes to you

God morgon,
tror vi gör såhär att jag lägger upp några bilder från veckan och så duger det?! bilder säger mer än 1000 ord eller vad man nu brukar säga. Synd att jag endast tagit kort när man det börjar bli partydax.
Jag har mestadels haft det bra, skratt, tårar, kära återseenden och fest som vanligt.
Började i Björklinge, var med Marika och sedan kom Katta, Dennis var med lite då och då också.
Gamla gymnasievänner och lite fylla som blev som den blev; fast dagen efter så kunde man säga att kvällen var lyckad.
Öregrund och träffa ännu mera folk där, gick på resturang och myste i dåligt väder.
Hann med Alunda och Andreas också, såklart, viktigaste av allt fortfarande.
Men både jag och Katta kände att det räckte igår, så vi åkte hem.
Nu är jag hemma, ska mer eller mindre slänga om för om en vecka börjar skolan och innan ska en hel del fixas.



"A whole new world That's where we'll be A thrilling chase A wondrous place For you and me .."
Saknar dig mitt guldkorn, Addemannen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0