slösa in sånn energi på mig

Jag vet att alla vill väl, men snälla sluta försöka förstå och rätta mig hela tiden.
Jag gör det jag känner för och det jag vill göra. Inte en enda dag har jag bara legat hemma i sängen och bara gråtit.  Jag ligger inte efter i skolan och jag tar hand om migsjälv... även om kroppen inte mår så bra än.
Kommentrer som "släpp det där nu", "det har gått över 2 månader", "försök mera", "sluta gråta" gör bara att jag slutar lyssna på er, jag tappar all förtroende överhuvudtaget. Sådana människor vill jag inte ens ha i min närhet.. .
Samma sak med alla som säger att allt är för tidigt, "det var ju nyss", "vad gör du här"... om jag har tagit mig dit så är det inte för tidigt, hade inte gjort någonting jag inte vill.

Jag vet att alla vill väl, ni vill att allt ska vara som vanligt, ha tillbaks samma Jessica och ni låter nästan frustrerade när ni säger det. Ja, på ett sätt förstår jag er, för jag vill ha tillbaka Andreas i livet....

Jag har en bra dag, mycket att göra idag.

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag förstår hur du känner.. Det är bara fortsätta kämpa, det är svårt det vet jag för det är jätte jobbigt att sakna Andreas och det är jätte svårt att vara normal. För aldrig kommer någonting bli som vanligt.. Kram, tycker du är stark :)

2008-04-08 @ 12:53:35
URL: http://sz.webblogg.se
Postat av: Marie

Var tuan ligger morahälsan då? Jag hittar ju inte ens dit :P Annars börjar jag 13.00 på torsdag, så skulle kunna kika dit en sväng då :)

2008-04-08 @ 21:23:05
URL: http://lillamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0