Äntligen fredag!

Woho, första inlägget från mobilen. Det tar sig. Precis ätit mitt egna recept på "nyttig" gröt ;) 3ägg, 1dl kli (jag tar kruskakli, lite kolhydrater) 2-2,5dl vatten beroende på vilken konsistens man vill ha. Koka upp kli med vatten och sedan rör ner ett ägg i taget! Idag hade jag 1/3 svenskt äpple och massa kanel :) så gottigott gott :)

Lite jobb kvar idag innan det är helg, 2pt timmar sedan afterski på Wärsan och en till Pt ikväll, kommer vara klar kl 19! Och då är det meningen att jag ska orka mitt egna snatch/Backsquat pass.... Får se hur det går. Annars tar jag det imorgon efter afterskin. Vilken månad detta blev, inställ igen var att jobba mycket men trodde ej detta skulle gå... 91hPT 78h event och ytterligare 25h+ på sats! Ca 195h i mars woho!
Kommer ej slå detta i april men nästan, känns som semestern i maj/juni inte behöver vara alltför snål ;)

Imorgon skulle syster Nilla kommit men vet ej hur hon planerar, trodde det redan var bestämt sedan länge men icke då! Tur mamma kommer förbi några timmar på lördag iaf, Hampus kommer jobba hela hela helgen, stora finalen i bowling på söndag och hade varit ta om jag haft min andra klänning här uppe! (ringa mamma direkt!!!)
Nej back to work.
Börja dagen men att knappt komma ut sängen och påväg till jobbet hitta jag en tia (lycko guldpeng) tänkte jag såklart och helt plötsligt bestämde jag mig för att detta ska bli en bra dag :)
So far so good, tjingeling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0