undra hur många människor det är som lever i förnekelse

När det gäller
Kärlek --- tror att de klara sig själva. är lyckliga själva...
Bra mat --- dom som TROR att dom äter rätt/nyttigt/bra/dietar... som inte förstår det här med själva produktions problematiken och all skit som stoppas i våran mat... tex kryddor, margarin, klar grillad kyckling, tacokrydda osv osv osv
Motion - jag mår bra ändå, jag är håller vikten ändå, jag behöver inte träna, eller de som gör 10 armhävningar o 10 situps varje kväll och tror dom gör "bättre än ingenting" det kan ställa till mer än göra någon nytta vill jag LOVA!
Bilar och hastighet - orkar knappt skriva något, finns regler, lagar, dom är till för att man ska känna sig säker i trafiken... tänk på andra någon jävla gång, "jag kan köra bil" Skitsnack!
Arbetesmoral - jag jobbar för jag behöver pengar och för att överleva (fattar inte, och dom stressas sönder och mår dåligt på köpet istället för att jobba med det som kanske egentligen borde för att må bra OCH göra någon nytta)
HAHA... ser ut som att jag är bitter på världen.
Men saken är den, jag jobbar... tro mig, är inte arbetsskygg direkt... =) Men jag jobbar med det jag vill, har kämpat ibland, har stupat, gråtit, klagat, haft ont. Men idag, mår jag bra, kärlek behöver vi alla... trivas med det man gör i livet, herregud 1/3 av dygnet spenderar man mer eller mindre på ett jobb varje dag. VARFÖR då göra något man inte tror på, något man inte tycker är roligt, där man känner att man gör något och utvecklas?
Fast jag är glad att folk jobbar som städare, i kassan på ica och kontor - SÅ slipper jag =)
Sen att leva själv utan kärlek? nej nej nej... och utan MÅL, uppleva saker.
....
En sak vet jag, jag tänker inte sitta om varje 20,30 eller 60 år och klaga å säga, jag önskar jag hade gjort ditt å datt.
....
Ehm, JA just det, Göteborgsvarvet med min bästa Hampus gjordes i lördags, jag slog honom MOHAHAHA JÄTTE VIKTIGT DETALJ, jag sprang på den magiska gränsen, under 2h. höll jämn o fin hastighet, inte en dålig tanke på hela loppet och klev över mållinjen 1.58.38 AWESOME.
Är inte helt återställd än men det tar upp till en vecka typ, å jag har inte direkt vilat denna vecka så kanske tar en vecka till :/ hoppsan... har så svårt att VILA alltså sitta still... för det är det man måste, promenad är inte ok.
Nu är jag i Sälen iaf, jobbar, bor hos Cicci å Joel. Jätte snällt av dom.
På lördag blev det bröllopjobbs dags igen, jätte skoj å bra betalt =)
SEN till det viktigaste, onsdag nästa vecka, då är det jag som sätter mig på tåget ner till Hampus i Vimmerby. Det blir ett milslopp med han sen Astrid Lindgrens Värld, resa över till Gotland och hälsa på Niklas i 6 dagar, fiska, mysa och Ha SEMESTER helt enkelt. Längtar så... =)
Nej dags för sängen snart. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0