Jora här är jag :)

Iam alive, lever massor och har inte prioriterat att skriva en rad här på länge.
Säsongen i Sälen är över... för alla nu... förutom oss som jobbar året runt då. Bara att inse att jag är en åretrunt säsongare, hahaha
Går ner i tid jätte mycket nu i maj men det är ok, det är skönt, det är verkligen helt ok. Får ju inge "semester" som alla andra förutom v 31 men en vecka springer ju bort snabbt så det räknas ju knappast.
Sitter hemma på "nya" i soffan, äter frulle... gott gott. Har varit och jobbat på gymet, min enda jobb timme idag, fast ska massera en kompis så lite mer ska jag allt göra idag. Annars är det lugna gatan :)
Är bara jag och Hampus som bor här nu... får se vart jag tar vägen fram tills att Tandådalen jobbet börjar.
Sen ska jag gå kostutbildningen??? eller ska jag vänta. hmm... tror jag väntar. Går i oktober/november och det passar mig bättre. Men ska ta och sätta mig in i Metabolic typing bättre just nu ändå känner jag! Har ju boken iaf hehe... och bättre ekonomi då. känner att de tusenlapparna kommer gå åt nu ändå.
Veckan ser ut som den gör. kommer köra farfar till falun för operation på onsdag... sen stannar jag i Mora. Träning och klättring på torsdagen och sedan mot en lång helg i Sthlm hos underbara jonas! Hur skoj som helst :)
Nej ska glo på tv.
Har inget intressant att skriva, livet rullar på och nöjd är jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0